Kategorier

Returer & reklamation

Retur
Ångrar ni ert köp har ni 8 dagars ångerrätt. Ångerfristen börjar löpa från den dag ni tagit emot varan. För retur behövs returnummer. Klicka på nedanstående länk "Anmäl retur". Fyll i formulär & sänd så återkommer vi med returnummer. När ni fått returnummer skickar ni tillbaka varan i originalförpackning med tillhörande emballage med valfritt transportbolag. Glöm inte att bifoga returnummer med returen. Vi kan tyvärr inte lösa ut varor som skickas med postförskott. Kunden står för returfrakt.

Reklamation
Om ytteremballaget har synlig transportskada vid leverans anmäls det direkt till chauffören som gör en notering. Kontrollera leveransen och meddela oss om något är skadat. Skador som inte är synliga på ytterförpackningen anmäls till oss inom 48 timmar. Övriga reklamationer, t ex om ni har fått fel vara levererad, meddelas oss inom 7 dagar. Samtliga reklamationer anmäls via nedanstående länk "anmäl reklamation". Fyll i och sänd så återkommer vi till er inom kort hur vi går till väga med just er reklamation. Vid eventuell retur återkommer vi med returnummer & returfraktsedel.

                        

Samtliga returer & reklamationer skickas till:
EMO, Nylandavägen 1, 35593 Växjö